Dag 1 - Reisverslag uit Curicó, Chili van Ron Leeuwen - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Curicó, Chili van Ron Leeuwen - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

29 Januari 2013 | Chili, Curicó

Zo, ik heb internetverbinding, dus ik pak gelijk maar me kans voor een korte update.

Ik heb er een lange nacht reizen van 18 uur op zitten. Overstappen in Parijs ging prima. Toen 14 uur in een vliegtuig naar Santiago gezeten. Dat viel me echt zwaar mee. Geslapen, twee kwaliteitsfilms (Ice Age) gekeken en we stonden weer op de grond.
De douane controle is hier wel strenger, de drugshonden liepen overal. In mijn koffer was echter geen drugs te vinden, heel me koffer ook niet trouwens.
Air France vond het wel slim om die in Parijs achter te laten. Na een hoop geregel wordt hij gelukkig morgenmiddag persoonlijk bij Chilfresh afgeleverd. Mijn dank gaat uit naar de lieve Chileense secretaresse van Chilfresh.

Ik ga nu naar mijn verblijfplaats voor de eerste week. Een range van 4 hectare 40 km buiten Curico, waar het hoofdkantoor zit. Het zal wel leuk worden.

Ik zit in ieder geval lekker te genieten van 28 graden:D

Adios!

  • 29 Januari 2013 - 22:07

    Stella:

    Haha lekker begin van je avontuur zo te lezen!!
    En goed om te horen dat je veilig gearriveerd bent;)
    Jaloers op de temperatuur daar hoor!!
    Enjoy en dikke kus!!

  • 30 Januari 2013 - 00:26

    Ma En Pa:

    Leven met je mee en benieuwd naar nieuwtjes.Wel stabiel i n de C lijn gebleven met bridge!

  • 30 Januari 2013 - 13:09

    Zaadje:

    Lekker hoor sjonnie het weer is hier namelijk goed balle.. Geniet er van gozer!

  • 30 Januari 2013 - 13:27

    Jor:

    Goud goos! Klinkt goed! en iig betere temperaturen dan hier.. En wederom, met 30 graden heb je toch ook helemaal geen kleren nodig? ;)

  • 30 Januari 2013 - 15:29

    Barry:

    je moet wel ff een fotootje posten van die ranch man! Ben wel benieuwd! ...En doe dan ook maar gelijk een fotootje van die Chileense secretaresse ;)

  • 30 Januari 2013 - 16:31

    Janneke:

    Hey neef! Klinkt erg tof! Hoe lang ga je daar blijven en wat ga je doen behalve genieten van heerlijke temperaturen? Enjoy!

  • 30 Januari 2013 - 19:26

    Peter :

    We hebben je gemist vandaag.

    veel plezier

    Groetjes Kwekerij de Munck

  • 30 Januari 2013 - 20:42

    Bas:

    Sooo Sjon, dat is flink balen! Voorafgaand nog over gehad met de gedachte dat het bij jou wel goed geregeld zou zijn, niet dus.. In ieder geval goed om te horen dat jij heelhuids aangekomen ben! Cheerss

  • 30 Januari 2013 - 22:01

    Rinus:

    Gaaf man stuur ook een foto van de ranch en de proppen
    speciale Chileense secretaresse
    hier alles goed plastic eruigesloopt
    /

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ron

Stage lopen in Chili

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 604
Totaal aantal bezoekers 10690

Voorgaande reizen:

28 Januari 2013 - 18 Mei 2013

Chili

Landen bezocht: